Zaloguj się Załóż konto
Polish (Poland)English (United Kingdom)

Podróżni utknęli na lotnisku w UK, bo samolot był zbyt ciężki, by wystartować

Fot:Riik@mctr/flickr
Brytyjskie biuro podróży przeprosiło po tym, jak pasażerowie zostali pozostawieni na lotnisku.

Według TUI było to spowodowane przez problem techniczny z jednym z samolotów.


Pasażerom, którzy planowali odlecieć z Wielkiej Brytanii do Turcji, kazano opuścić samolot tuż przed startem.

Jak donosi Devon Live, problem techniczny spowodował, że pasażerowie TUI utknęli na lotnisku przez całą noc.

Jeden z zirytowanych pasażerów powiedział gazecie, że poinformowano go, że samolot przewozi za dużo paliwa.

Samolot miał wylecieć z lotniska w Exeter w sobotę, ale został opóźniony do niedzieli.


Pasażerowie w końcu weszli ponownie na pokład 16 godzin później, a samolot odleciał do Alanyi o 8:40 w niedzielę.

Rzecznik Tui przeprosił poszkodowanych, mówiąc: „Całkowicie rozumiemy frustrację klientów, którzy mieli wczoraj lecieć lotem FHY546 z Exeter i chcielibyśmy przeprosić za opóźnienie w ich podróży”.

„W samolocie obsługiwanym przez Freebird wystąpił problem techniczny przed startem. W ramach środków ostrożności wszyscy klienci musieli opuścić pokład, aby inżynierowie mogli przeprowadzić inspekcję i rozwiązać problem”.

„Ze względu brak dostępności hotelu w Exeter klienci musieli wrócić do domu. Można ubiegać się o zwrot kosztów podróży i wyżywienia. Klienci korzystający z pakietu TUI otrzymają jednodniowy proporcjonalny zwrot kosztów”.


„Wszyscy klienci otrzymali pełne informacje o tym, jak ubiegać się o zwrot kosztów, a także szczegóły, jak ubiegać się o odszkodowanie od Freebird zgodnie z przepisami UE. Pasażerowie są teraz w drodze do miejsca docelowego i dziękujemy im za cierpliwość i zrozumienie”.

„Samolot był w pełni sprawny, gdy klienci wchodzili na pokład, jednak po zakończeniu kontroli końcowej kapitan napotkał problem z wydajnością związany z ograniczeniem wagi”.

„Jako środek ostrożności wszyscy klienci musieli opuścić pokład, aby nasi inżynierowie mogli przeprowadzić inspekcję i rozwiązać problem” – dodał.

-
 
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.


Czytaj poprzedni artykuł:
West Midland Safari Park wprowadza poważne zmiany zasad wstępu
 Czytaj następny artykuł:
Bank Anglii wydaje ważne ostrzeżenie dla osób płacących gotówką