Wiadomości
EE i Virgin Media ukarane grzywną w łącznej wysokości 13,3 mln funtów za nadmierne obciążanie klientów
Organ państwowy kontrolujący i nadzorujący rynek mediów i telekomunikacji - Ofcom powiedział, że około 400 000 klientów EE, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty, otrzymało zbyt wysokie rachunki, w sumie klienci zapłacili o 4, 3 miliona funtów za dużo.
Około 82 000 klientów Virgin Media zostało obciążonych zbyt wysokimi rachunkami i w sumie zapłacili prawie 2, 8 miliona funtów za dużo.
"EE i Virgin Media złamały nasze zasady, nadmiernie obciążając ludzi, którzy wcześniej zakończyli swoje kontrakty”- powiedział Gaucho Rasmussen, dyrektor ds. dochodzeń i egzekwowania prawa w Ofcom.
EE została ukarana grzywną w wysokości 6, 3 mln funtów po tym, jak Ofcom stwierdził, że w ciągu sześciu lat firma nie określiła opłat, jakie musiałby uiścić jej klient, gdyby przedwcześnie rozwiązał swój kontrakt.
Grzywna dla Virgin Media wyniosła 7 mln funtów, jak poinformował Ofcom firma musi zapłacić dodatkową kwotę 25 000 funtów za dostarczenie niepełnych informacji do regulatora.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Czytaj poprzedni artykuł: Donald Tusk: Jesteśmy przygotowani na to, że do Brexitu nie dojdzie | Czytaj następny artykuł: Morawiecki: Najważniejsze dla nas są prawa Polaków w Wielkiej Brytanii |
Gorące Tematy
Ryanair, Tui, Jet2 i easyJet — Najnowsze zasady dotyczące wnoszenia jedz…
Wielka Brytania wprowadza ogromne zmiany dla osób pobierających zasiłki
Wielka Brytania rozpoczyna walkę z oszustwami zasiłkowymi
Setki podróżujących z Ryanair muszą dopłacać 46 GBP na lotnisku — jak un…
Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanair, Jet2, TUI i easyJet: Dni podroży, któ…