Wiadomości
Brexit nie u mnie: będę bronił swoich pracowników
Potentat w branży restauracyjnej Richard Caring oświadczył zatrudnianym przez siebie imigrantom, że będzie walczył zaciekle, by ochronić ich prawa po, jego zdaniem absurdalnym, wyniku referendum w sprawie Brexitu.
Caring jest właścicielem m.in. lokali The Ivy, Le Caprice oraz 34. Przedsiębiorca oświadczył załodze, że nie powinna mieć żadnych obaw związanych z tym, czy będzie mogła pozostać w kraju. Caring zainterweniował najprawdopodobniej, dlatego, że niektóry z jego pracowników zaczęli się martwić swoim statusem w tym kraju po wynikach czerwcowego głosowania – pisze Evening Standard.
W e-mailu skierowanym do zatrudnianych przez jego firmę osób napisał, że jest dumny z tego, że imigranci pracują dla niego i zapewnił, że nie powinni się martwić tym, czy będą mogli pozostać w UK. Nie jest w stanie wyobrazić sobie tego, by ktokolwiek, kto pracował na Wyspach przez jakiś okres czasu został poproszony, aby opuścić Wielką Brytanię tylko ze względu na to, że jest imigrantem. Caring zapewnia, że takie rzeczy nie będą miały miejsca, bo nie będzie przyzwolenia na takie działania. On sam, wraz z innymi pracodawcami będzie zażarcie walczyć o prawa przyjezdnych, by mogli stanowić solidną i szanowaną cześć brytyjskiej gospodarki.
czwartek, 21 lipca 2016 11:45
-
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca! Zachęcamy do odwiedzenia naszego Facebooka, Twittera i YouTube. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Skomentuj używając konta Facebook
Lub zaloguj się aby użyć konta bham.pl
Czytaj poprzedni artykuł: Angielskie uczelnie podwyższają czesne za naukę | Czytaj następny artykuł: Strzelanina na ulicy w Sparkbrook – mężczyzna trafił do szpitala |
Gorące Tematy
Wielka Brytania rozpoczyna walkę z oszustwami zasiłkowymi
Setki podróżujących z Ryanair muszą dopłacać 46 GBP na lotnisku — jak un…
Wielka Brytania przygotowuje się na historyczną falę upałów
Duży bank w Wielkiej Brytanii oferuje 175 GBP za przeniesienie konta
Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanair, Jet2, TUI i easyJet: Dni podroży, któ…